Κάτσε στο Pagkaki να πάρεις μια ανάσα

Καθόμαστε χαλαρά και τα λέμε για τεχνολογία, πληροφορική, video games και κινηματογράφο.

Εικοσιτέσσερις ώρες στη ζωή μίας γυναίκας

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Το Pagkaki.gr έστειλε δύο μέλη της ομάδας της, μία γυναίκα και έναν άνδρα, για να παρακολουθήσουν την παράσταση “Εικοσιτέσσερις ώρες στη ζωή μίας γυναίκας” στο θέατρο “ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ”, σε ένα έργο του Στέφαν Τσβάιχ, που σκηνοθετεί η Κίρκη Καραλή. Πρωταγωνιστεί η Ιωάννα Μαυρέα και παίζουν οι Σήφης Πολυζωίδης, Γιώργος Βασιλόπουλος, Ολυμπία Σκορδίλη και Άρης Νινίκας.
Όπως προαναγγέλλεται στον ιστότοπο του θεάτρου, οι θεατές χωρίζονται σε άνδρες και γυναίκες και κάθονται χωριστά, αντίκρυ. Πρόκειται για ενδιαφέρουσα επιλογή, την οποία ωστόσο οι γράφοντες δεν μπορούν να αιτιολογήσουν.
Ενώ το κοινό καθοδηγείται στις θέσεις του, μέρος των συντελεστών επιδίδεται σε ένα ενδιαφέρον “κουτσομπολιό”, με διάλογο ρεαλιστικά δοσμένο. Ένα σχόλιο σχετικό με ένα σκάνδαλο του παρόντος, πυροδοτεί την εξομολόγηση μιας γυναίκας για το εικοσιτετράωρο σκάνδαλο που βίωσε 20 χρόνια πριν και εξακολουθεί να συνταράζει τη ζωή της. Η εξιστόρηση γίνεται μέσω ρεαλιστικής αναβίωσης του παρελθόντος, με άλλοτε αποστασιοποιημένη και άλλοτε βιωματική αφήγηση της Γυναίκας. 
Το "Εικοσιτέσσερις ώρες στη ζωή μίας γυναίκας" είναι μία ρομαντικά θλιβερή ιστορία, ακραία στα πάθη και λάθη, που ανάβει και σβήνει σαν σπίρτο, που ταράζει συθέμελα το ψυχικό της Γυναίκας. 
Οι σημερινοί θεατές, σαφέστατα φύσει πιο κυνικοί από τους αναγνώστες του ομώνυμου μυθιστορήματος στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, πιο πολύ ενδέχεται να σοκαριστούν από την αθώα παράδοση της Γυναίκας παρά από την άδοξη διάψευση της ελπίδας της.
Στο "Εικοσιτέσσερις ώρες στη ζωή μίας γυναίκας", σε ένα φαινομενικά γυμνό σκηνικό, λειτούργησαν άψογα η σκηνογραφία, τα κουστούμια και ο φωτισμός αλλά και το βιομηχανικό ύφος ενός θεάτρου που φιλοξενεί την Γαλλική Ριβιέρα. Η Γυναίκα, Ιωάννα Μαυρέα, καταφέρνει να μεταδώσει στον θεατή την απελπισία της, τον έρωτά της, τις ελπίδες και την απογοήτευση της ηρωίδας. Ο χειμαρρώδης Νέος παραδίνεται σώμα και ψυχή στο ρόλο του, ενώ οι λοιποί συντελεστές επιτελούν ουσιαστικά επικουρικό ρόλο με καλό συντονισμό.



© 2019 Pagkaki.gr. All Rights Reserved.